22 Haziran 2011 Çarşamba

Mim ve hayal...


Sevgili Deep’in beni de mimlemesi üzerine bugün arkama yaslanıp şöyle bir düşündüm.
Şu anda nerede olduğumu göz ardı ederek, asıl nere de olmak istediğime ve dilimin neler mırıldandığına kulak verdim.

Resim de de gördüğünüz gibi ilk olarak mevsimleri ters düz ettim. Soğuk bir kış gününde, hep varlığına inandığım bir masal evinde olmak istedim. ‘Bir zamanlar güzel mi güzel bir kız varmış’ la başlayan ve sonu mutlu biten bütün masallara inandığım gibi.

Huzur herkes için farklı açılardan ışık yakarken, kaç yaşına gelirsem geleyim bana hep bu cepheden göz kırptı. Bu resime bakmak bile arındırıyor ruhumu. Noel babaya daha bir inanasım geliyor. Tek üzüntüm pamuk prensesin kötü kalpli üvey annesi oluyor.

Akşam oldu mu yakıyorum şöminemi, oğlum yanımda..
Yemekler yapıyor, çorbalar pişiriyorum. Sıcacık ev sıcacık bir anne oluyorum.

Ben şu anda tam da bu evin içinde kaybolmuş bir aileyi arıyorum. Oysa inanıyorum her şeye, bir gün, birgün tam da burada diyorum. İşte tam bu mevsimde, dünyanın bilmem neresinde, bu evde, bir köşe de, dilimde yine ‘günaydınım, nar çiçeğim, birtanem’ ile…

Özlem ÖZTÜRK

4 yorum:

  1. Senin hayatın İzmir, Bursa ve İstanbul olacak..

    YanıtlaSil
  2. İzmir tamam zaten hayatım burda geçti,
    İstanbul evet seviyorum ve inşallah projeler için de orada olurum,
    ama bursa niye, tek kar çağrışımı yaptı :))

    YanıtlaSil
  3. Osmanlı cihan devletinin tohumlarını o bölgede attı.. Belli mi olur İzmir ile İstanbul arası Bursa'yı bir ihtimal olarak düşündüm. BAma sen İstanbul'a da göz kırpıyorsun.. Kendini projelere vermek istiyorsun.. Olur mu olur.. Profösör destekler bunu.

    YanıtlaSil
  4. İstanbula hep göz kırpıyorum, siz varsınız orada:) yeni projeler var, daha ne olsun..

    YanıtlaSil